Verzenden & retourneren

10% korting met code: spring10 op bestellingen vanaf 20,- (t/m 6 april 2020)

In de volgende landen is de bezorging van post en pakketten vanwege het coronavirus vertraagd:
Argentinië, Armenië, Algerije, Australië, Bermuda, Bahrein, België, Bhutan, Brunei, Brazilië, Belize, Bulgarije, China, Canada, Chili, Colombia, Costa Rica, Curaçao, Cyprus, Denemarken, Estland, Egypte, El Salvador, Equatoriaal Guinee, Frankrijk, Filipijnen, Guinee Bissau, Georgië, Haiti, Hong Kong, India, Irak, Israel, Italië, Jamaica, Jordanië, Japan, Kazachstan, Kaaiman Eilanden, Zuid Korea, Kosovo, Libanon, Litouwen, Letland, Marokko, Maleisië, Mexico, Noorwegen, Oostenrijk, Panama, Paraguay, Polen, Roemenië, Servië,  Singapore, Slowakije, Slovenië, Saudi Arabië, Spanje, Suriname, Thailand, Tonga, Tsjaad, Tunesië, Turkije, Oekraïne, Uruguay, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.

In de volgende landen is er vanwege het coronavirus geen bezorging van post en pakketten mogelijk:
Djibouti, Ecuador, Filipijnen, Frans Polynesië, Honduras, Kaaimaneilanden, Koeweit, Libië, Macedonië, Noord Macedonië, Madagaskar, Mauretanië, Moldavië, Mongolië, Montenegro, Nieuw Caledonië, Peru, Samoa, Somalië, Sri Lanka, Tunesië, Yemen, Zuid Afrika.

Zendingen naar PostNL locaties in België.
Nieuwe maatregelen van de Belgische regering hebben tot gevolg dat een deel van de PostNL locaties in België gesloten is. Dit betekent dat een deel van de zendingen niet kan worden bezorgd.

Deliveries of post and parcels are delayed in the following countries due to coronavirus:
Argentina, Armenia, Algeria, Australia, Bermuda, Bahrain, Belgium, Bhutan, Brunei, Brazil, Belize, Bulgaria, China, Canada, Chili, Colombia, Costa Rica, Curacao, Cyprus, Denmark, Estonia, Egypt, El Salvador, Equatorial Guinea, France, Philippines, Guinea Bissau, Georgia, Haiti, Hong Kong, India, Iraq, Israel, Italy, Jamaica, Jordan, Japan, Kazakhstan, Cayman Islands, South Korea, Kosovo, Lebanon, Lithuania, Latvia, Morocco, Malaysia, Mexico, Norway, Austria, Panama, Paraguay, Poland, Romania, Serbia, Singapore, Slovakia, Slovenia, Saudi Arabia, Spain, Suriname, Thailand, Tonga, Chad, Tunisia, Turkey, Ukraine, Urugay, United Kingdom, United States, Switzerland.

There are currently no deliveries of post and parcels in the following countries due to coronavirus:
Djibouti, Ecuador, Philippines, French Polynesia, Honduras, Cayman Islands, Kuwait, Libya, Macedonia, North Macedonia, Madagascar, Mauritania, Moldavia, Mongolia, Montenegro, New Caledonia, Peru, Samoa, Somalia, Sri Lanka, Tunisia, Yemen, South Africa.

Shipments to PostNL locations in Belgium
New measures taken by the Belgium government mean that some PostNL locations in Belgium are closed. As a result, some shipments cannot be delivered.

 

Verzendkosten 

Bij bestellingen van 75 euro of meer worden geen verzendkosten gerekend binnen Nederland. Bestellingen dienen een minimale orderwaarde van 5,00 te hebben.

Alle getoonde verkoopprijzen in de webshop zijn inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten. 

Voor de verzending en afhandeling van pakketpost binnen Nederland wordt een tarief van

 € 5,50 of € 3,95 voor een brievenbuspakje gerekend.


Het systeem berekent zelf het volume en het gewicht van de bestelling en daarmee de hoogte van de verzendkosten. Postnl bepaalt de afmetingen van een brievenbuspakje en derhalve kunnen bepaalde artikelen niet als brievenbuspost verzonden worden.

Tarieven verzending buitenland/Rates shipment abroad

-Belgie/Belgium 7,95 (gratis verzending boven 90 euro)
-Duitsland/Germany 7,95 (gratis verzending boven 90 euro)
-Frankrijk/France 13,00
-Groot-Brittanie/Great-Britain 13,00
-Italie/Italy 13,00
-Luxemburg/Luxembourg 13,00
-Spanje/Spain 13,00
-Zweden/Sweden 13,00
-Zwitserland/Swiss 13,00
-Finland 18,00
-Griekenland/Greece 18,00
-Polen/Poland 18,00
-Portugal 18,00
-Noorwegen 18,00


Voor verzendingen maken wij gebruik van PostNL. U ontvangt altijd een Track & Trace nummer via de mail, waarmee u het pakket kunt volgen. In de mail kunt u op het oranje Postnl logo (Bekijk op Postnl) klikken (zie foto) en in de Postnl omgeving kunt u de afleverdag wijzigen of kiezen voor een afleverpunt.




Goed in Stijl hergebruikt vaak ook de kartonnen dozen, waarin de bestellingen worden verzonden 


Levertijden

Alle artikelen uit de webshop zijn uit voorraad leverbaar. Mocht het voorkomen, dat een artikel toch is uitverkocht, dan zal Goed in Stijl contact met u opnemen om tot een oplossing te komen.


Betaalde bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur zijn besteld worden binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden (uitgezonderd zijn zaterdagen, zon-en feestdagen) of als het anders is aangegeven op de website.


Retourneren
Als een artikel niet helemaal aan uw verwachtingen voldoet, dan kunt u het product terugsturen. Er geldt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Wilt u een product retourneren, meldt dit aan ons binnen 14 dagen na ontvangst:

- Stuur een mail naar [email protected] 
- Verpak de ongebruikte en onaangebroken artikelen zo netjes mogelijk en in de oorspronkelijke verpakking en voeg een briefje met nawt gegevens toe
- Zorg dat de retourzending voldoende gefrankeerd is (retourneren is op eigen kosten)

U kunt de retourzending sturen naar:

Goed in Stijl

Goeman Borgesiusstraat 21
1544 RM Zaandijk

 

Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het retourbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort op uw rekening.
Retourzendingen die niet zijn gefrankeerd, die kwijt raken tijdens de verzending, artikelen die zijn aangebroken/gebroken, onzorgvuldig zijn verpakt en/of zijn beschadigd worden niet gecrediteerd.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    LENTE KORTING!!! 10% korting met code: spring10 (bij bestellingen boven 20,-) t/m 6 april 2020 Verbergen